23 maj 2012



Befinner mig för närvarande på landet. Med tanke på hur väderprognosen ser ut för veckan drog jag och mamma upp hit igår morse och jag ångrar mig inte en sekund. Har solat hela dagarna och idag blev det även årets första bad. Underbart. Fortsätter det såhär kommer jag komma hem svart i slutet av veckan.

För övrigt har även de senaste dagarna varit fina. Fredagskvällen som var menad att bli hyfsat lugn och bestå av trevligt sällskap och något glas vin slutade, som så många gånger förr, med alldeles för många shots och ett uppvaknande någon helt annanstans än hemma. Lördagen blev därför lugn och eftersom att vi hade finbesök i Floda, bestående av storasyster med familj, tog jag och mamma hand om Simon och Nathalie hela dagen. Mysigt. Söndagen spenderades sedan mestadels i sängen och måndagen, som bilderna ovan vittnar om, i stan tillsammans med Natha. Vi åt, bröt normer på bilverkstaden och chillade.
Det är svårt att undgå hur mycket lättare det blir att andas då dagarna består av sol och kvällarna är ljusa.

Precis avslutat och laddat upp årets, om inte tidernas, mest lönlösa och ointressanta inlägg - check!


Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0