Dag 3: 30 korta fakta om mig.

1. Om jag fick en enda önskning här i världen skulle det vara att få börja om mitt liv från början.

2. Jag upplever det som att jag blivit placerad i fel värld. Jag passar inte in i detta system som vi människor format och jag äcklas så fruktansvärt av att allting tappat fokus och att livet enbart kretsar kring pengar.

3. Jag har fem syskon - fyra bröder och en syster.

4. Jag har fobi för ett mönster. Får rysningar i hela kroppen och mår sjukt illa inombords vid blicken av det.

5. Jag klarar inte av när människor säger till mig vad jag ska göra. (Bortsett från när det gäller jobb.) Säger någon här hemma till mig att göra någonting får det bara motsatt effekt och jag gör det inte alls istället.

6. Jag var en av de första i Sverige som såg Tokio Hotel live. Detta skedde i början av 2007 då de fortfarande var hyfsat okända här.

7. Jag hatar att duscha, smörja in mig, byta kläder osv. för att jag då måste se och röra min kropp. Det finns även dagar då jag undviker helt att se mig själv i spegeln på grund av hur dåligt jag mår av spegelbilden.

8. Jag önskar mig nästan ingenting hellre än äkta kärlek, men är samtidigt helt övertygad om att jag kommer att leva resten utav mitt liv i ensamhet.

9. Jag stör mig fruktansvärt mycket på tjejer och umgås oftast mycket hellre med killar. De är så mycket mer okomplicerade och man slipper all drama för skitsaker som många tjejer har en tendens att ägna sig åt.

10. Jag älskar tysk hiphop.

11. Under de år då jag var som mest besatt av Tokio Hotel var jag bombsäker på att jag en dag skulle dö för deras skull. Om någon skulle läsa min dagbok från de åren skulle jag förmodligen bli inspärrad for life.

12. Jag är extremt rädd för döden, vilket har lett till att jag även är fruktansvärt flygrädd, inte klarar av att köra eller gå över höga broar och liknande. Har även blivit sjukt paranoid på grund av detta.

13. Jag har fortfarande mina väggar tapetserade med Tokio Hotel, trots att jag fyller 20 år i sommar. Det har sett ut så sedan 2006 och att ta ner allting nu skulle kännas som att radera en del av mig själv.

14. Jag har perioder då jag försöker undvika att sova in i det absolut längsta på grund av att jag dör av ångest då jag släcker lampan och lägger mig ensam i sängen.

15. Jag är expert på att skjuta saker framför mig och blunda för det som är jobbigt.

16. Jag skulle kunna leva på choklad, ostbågar och Subway-kakor ifall det inte var så onyttigt.

17. Jag "sparar" mitt liv i musiken. Vore det inte för specifika band och låtar skulle jag inte minnas ens hälften av det jag minns från mitt liv idag.

18. Jag klarar inte av att äta inför personer jag inte känner så bra. Speciellt inte när det gäller killar.

19. Jag älskar att sova tillsammans med någon och att skeda kan vara det bästa som finns.

20. Jag är, på ett omständigt vis, halvt släkt med Tommy Nilsson. Han är morbror/farbror till min morbrors frus barn aka. min halvkusin.

21. Om jag hade fått välja själv om jag skulle bli född eller inte hade jag valt att inte bli det.

22. Jag missar aldrig en hockeymatch, oavsett om det gäller Elitserien, VM eller obetydliga träningsmatcher.

23. Jag är tidsoptimist. Det spelar ingen roll om jag börjar fixa mig 5 timmar innan jag ska gå hemifrån - det slutar i stort sätt alltid med att jag får bråttom och måste springa till tåget/what so ever i slutändan ändå.

24. Jag har sagt till Bill Kaulitz IRL att jag älskar honom. Pinsamt. Men jag var fjorton år och förblindad.

25. Jag har uppfattningen att 99% av alla killar enbart är ute efter sex. Får se om jag träffar någon som får mig att ändra mitt synsätt någon vacker dag.

26. Jag har väldigt egen och svårdefinierbar humor. Vet inte riktigt själv vad jag skrattar åt, men sådant som man ska skratta åt (skämt, roliga serier etc.) gör bara motsatt effekt på mig.

27. Pga. säsongskort har jag alltid, i hela mitt liv, haft samma plats i Scandiavium under hockeysäsongerna.

28. Jag älskar killar som ser "farliga ut" och har en enorm weakness för killar med mycket tatueringar. Har även någon thing för poliser. (Som tur är har jag Natha vid min sida där, så jag slipper vara ensam. Haha.)

29. Kan inte komma på någonting jag stör mig på mer än medgångssupportrar och människor som försöker verka insatta och kunniga inom en sport när de egentligen inte kan ett skit. Nackskott på sådana.

30. Jag önskar ofta att jag hade blivit född som kille.

Postat av: Linda

Intressant att läsa! Tvåan gäller verkligen för mig också, ofta avskyr jag att vara en människa och att leva i detta samhälle...

2012-05-18 @ 16:25:02
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Fotofreddan

Vart sitter du?



Intressant läsning i övrigt. Får själv svår ångest ibland när jag tänker på 12:an.

2012-06-01 @ 19:39:38

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0