16 maj 2012




Tiden rusar och helt plötsligt har det gått över en vecka sedan Zara hoppade av tåget i Alingsås och åter var hos mig. Vi spenderade vår tid i Marcus lägenhet där vi åt alldeles för mycket Subway, tittade på en jävla massa hockey, drack alkohol, gjorde ett tappert försök till att baka Subway-kakor, tittade på filmer och chillade. Vi är ett gött team och mina cravings över att skaffa egen lägenhet och flytta hemifrån växer sig bara större för varje sekund som går. Snälla gud i himlen, ge mig ett fast jobb eller en jävla massa pengar?

Som sista bilden vittnar om spenderades gårdagen i sällskap av Natha. Vi käkade lunch, slog rekord i antal felkörningar, sjöng halsarna av oss, kalasade på Subway-kakor, kände oss vuxna då vi handlade bildelar inne på Biltema samt satt en timma i bilen på en parkering och diskuterade sex. Jamen, varför inte?

Nu hade jag tänkt att gå och antingen tröstäta eller karva sönder mina armar på grund av det faktum att INGEN JÄVEL har möjlighet eller pengar till att åka med mig på varken VM eller Peace & Love. Fuck it.


Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0