Visste ni ..

att jag vill flytta hemifrån snarast möjligt?
att jag har en tendens att falla alldeles för djupt för det jag tycker om?
att jag lyssnar mycket på 30 Seconds To Mars igen för första gången sedan Reading i somras?
att jag funderar på hur underbar den här dagen hade varit om Frölunda hade varit i semifinal?
att jag pratar en lagom dos med Göteborska?
att jag inte gillar folk som vänder kappan efter vinden & ändrar åsikter efter andra?
att jag avskyr när folk snackar med ful wannabe-brittisk dialekt för att försöka låta lite bra?
att jag gillar ishockey och musik kanske lite för mycket för mitt eget bästa?
att jag är förälskad i mina egna dagdrömmar?
att sist jag grät var inatt innan jag somnade till samma låt jag skrev om i inlägget nedan?
att min mobiltelefon är alldeles snart utbytt mot en splitter ny iPhone 4s?
att när jag vaknar på morgonen känner jag mig alltid äcklig och värdelös de dagar jag inte ska jobba?
att innan jag går och lägger mig pussar jag alltid på min katt & smörjer in min tatuering?
att jag just nu tänker på hur otroligt jävla mycket jag behöver ett miljöombyte?
att i morgon kommer jag förmodligen inte få jobb & därför åka in till stan och shoppa?
att jag hoppas att den här sommaren blir precis så som jag önskar i mitt huvud?
att jag verkligen vill att Frölunda blir ännu bättre till nästa säsong och tar SM-guld?

Postat av: zara/nä

visst du att jag saknar dig jävligt mycket?

2012-03-27 @ 10:13:18
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Linda

Intressant att läsa :) och jag förstår din saknad med 30STM, känner lika.

2012-03-28 @ 18:42:20
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0