why start a fire when it's all worth saving?

Ligger och lyssnar på samma låt om och om och om igen. Trots att texten inte har någonting med varken dig eller mig att göra påminner vartenda ord om oss. Om oss och allting som aldrig skulle bli.
Jag vet inte vad som smärtar mest - det faktum att någonting så jävla rätt samtidigt är så jävla fel eller vetskapen om att du är den enda som någonsin kunnat få min insida att sluta krampa.
Jag vet bara att banden har brustit och att det aldrig var meningen att jag skulle behöva dig såhär.

"Jag önskar att jag kunde bli kär i dig så att du kunde krossa mitt hjärta. Istället för tvärtom."
Minns du orden? Jag minns. Och jag kommer aldrig att ångra dem.

Who's going to save tonight?
I'm down on my knees but I'm too proud to say 'please'
and who's going to save tonight if you won't?



I'll never be able to let you go.

Postat av: respekt

Charlotte Lindén!

Jag måste verkligen bara få säga att du har den mest fantastiska blogg jag någonsin läst, trots de att du uppdaterar mer sällan, men när du väl gör det och skriver, så är det så jävla bra. klickar in här ett par gånger om dagen i hopp om nytt inlägg, men jag blir aldrig besviken för att det inte kommit något nytt än, det är värt att vänta på, fortsätt skriva, u rule!

2012-03-26 @ 17:12:15
Postat av: Charlotte

Svar: Åh, du gjorde hela min dag! Tack som FAN! :*

2012-03-26 @ 22:02:33
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0