24 januari 2012

Kan inte komma på en enda bra anledning till att jag fortfarande är vaken. Enda sedan jag kom hem från jobbet har jag varit så trött att jag varit illamående och för tillfället lyckas jag knappt hålla uppe ögonen. Onödigt. Har ingenting vettigt eller intressant att skriva heller dessutom, så förstår inte riktigt varför jag envisas med att slänga upp ett inlägg. Har tappat inspirationen totalt, vilket ni förmodligen har märkt den senaste tiden då text uteblivit och bilder/videos lagts upp desto mer. Mitt liv går i stort sätt ut på teoriplugg och körlektioner för tillfället. Och lite jobb då jag väl blir inringd. Långtråkigt. På fredag drar jag dock till Örebro för att fira Zara som fyller 20 år idag, (när blev vi så gamla?) så det blir fint. Saknar henne ju.

Sitter för tillfället och tittar videos och tributes till Henrik Lundqvist och känner att mitt behov av att åka till New York och se Rangers spela i Madison Square Garden växer sig lite större för varje sekund. Jag skulle ge vad som helst (!) för att få se Rangers vinna Stanley Cup enbart för att få se Henke så jävla lycklig.

I brutal brist på bilder bjuder jag på en skitsnygg printscreen från en video jag spelade in i lördags. Meningen var att jag skulle slänga upp den här egentligen, men jag ångrade mig i sista stund. Så kan det gå.
Följ mig på Twitter (HÄR) för dagligt onödigt tjöt och ha en god natt, så hörs vi någon gång.



Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0