Changes 001

 
Herre gud. Kommer på mig själv med att sakna skrivandet mer och mer för varenda dag som går. Har tagit ut en del av abstinensen i min vanliga dagbok men det ger inte riktigt samma sak. Inte lika lätt att formulera sig när man skriver för hand och framförallt inte lika smidigt som att skriva på datorn. Så därför - här är jag igen!

Det är så otroligt mycket som har förändrats i mitt liv under min fina lilla "bloggpaus". Inga större förändringar för utomstående egentligen - men desto större för mig. Jag har förändrats som person då det har hänt så mycket saker som fått mig att öppna upp ögonen både för livet i allmänhet och för egenskaper hos mig själv. Både på ett positivt och negativt sätt. Men vi hoppar över det. Vi hoppar över det som varit och dyker rakt ned i nuet. Från och med nu.
 
Allra helst skulle jag vilja skaffa en ny blogg och detta med tanke på att denna inte känns lika mycket som Jag längre. Men jag har varken orken eller motivationen till att hålla på och krångla och fixa med det. Åtminstone inte just nu, så för tillfället får detta duga. Får se när och om jag överhuvudtaget låser upp den eller lämnar ut lösenordet till er som sade att ni ville ha det, men att börja skriva igen är iallafall en god start. För jävlar - jag har saknat det!


Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0