Dag 1: Min högsta önskan.

Om någon hade frågat mig för sisådär tre-fyra år sedan vad min högsta önskan är hade jag kunnat svara helt utan problem då denna då hade involverat Tokio Hotel. I dagsläget ser allting lite annorlunda ut och om jag skall vara ärlig vet jag inte riktigt själv vad denna önskan är. Jag kan ligga i min säng om kvällarna och önska si och önska så och drömma om att mitt liv såg ut på ett visst sätt, men i grund och botten tror jag inte att mina önskningar grundar sig i någonting annat än strävandet efter lycka. Jag vill kunna vakna upp om morgonen och känna att jag faktiskt har någonting att vakna upp för. Kunna skratta och gå runt med ett leende på läpparna och känna mig tillfreds med mig själv och mitt eget liv. Jag vill spendera mina dagar med ett yrke där jag arbetar med någonting jag tycker om och älskar och jag vill hitta någon att dela livet med.
Kort och gott - Jag vill finna lyckan och hitta tillbaka till mig själv. Det är, i dagsläget, min allra högsta önskan.

(Jo tack, jag vet att min katt är det sötaste som finns.)

Postat av: Linda

Fint :) och aw katten då :)



"Jag kan ligga i min säng om kvällarna och önska si och önska så och drömma om att mitt liv såg ut på ett visst sätt, men i grund och botten tror jag inte att mina önskningar grundar sig i någonting annat än strävandet efter lycka." < känner igen mig där!

2012-04-24 @ 18:44:35
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0