15 april 2012


"Idag" är det den 15 april vilket, som alltid, känns lite extra i mitt hjärta. För att citera min egen Twitter: "För exakt fem (helvetes jävla) år sedan var jag i himlen idag. Känns som i ett annat liv." Hade inte tänkt att gräva ned mig djupare i det, men det är svårt att undgå tankarna på hur obehagligt snabbt tiden har sprungit iväg och hur otroligt mycket både jag själv och saker och ting har förändats sedan dess. / Forever beautiful.

Ligger för närvarande i sängen med min bebis, pratar med trevliga människor och lyssnar på fina band. Hade bestämt mig för att inte sitta uppe för länge idag och faktiskt se till att somna i tid, men det verkar vara lättare sagt än gjort. Har lyckats vända på dygnet totalt och har uppenbarligen varken ork eller motivation nog till att vända tillbaka det. Vore mycket enklare om dygnet kunde anpassa sig efter mig istället.

Helgen har för övrigt bjudit på ett biobesök (Titanic 3D, lika fin som alltid!), fika med pappa, trevligt sällskap och som vanligt en hel del hockey. På tal om det sistnämnda - om någon trevlig människa känner sig lockad av att besöka en eller ett flertal matcher tillsammans med mig under hockey-VM i början av maj är det bara att hojta till. Min brist på hockeyintresserade vänner gör sig påmind när det gäller sådana här saker, och jag känner att jag inte har någon större lust att missa chansen när delar av VM väl spelas på hemmaplan.

Postat av: Linda

Älskar din tatuering, så fin! :)

2012-04-17 @ 19:26:07
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0