I'm still alive but I'm barely breathing. Just prayin' to a God I don't believe in.


We all have our horrors and our demons to fight. But how can I win when I'm paralyzed?
They crawl up on my bed, wrap their fingers round my throat. Is this what I get for the choices that I made? Save me from the ones that haunt me in the night. I can't live with myself, so stay with me tonight.



Sitter och väntar på att klockan ska slå 20.00 så att jag kan slå mig ned framför teven och bevittna kanske årets pinsammaste program - Sol, fest & oroliga föräldrar. Det är inte själva grejen att ungdomarna super och gör bort sig som är pinsamt (det gör ju i stort sätt alla på ett eller annat plan) utan det faktum att allting är så fruktansvärt lame. Menmen, i brist på annat så. Har egentligen inte ett skit överhuvudtaget att skriva, men kände för att slänga upp ett inlägg ändå och trotsa det faktumet. Imorgon är det fredag. Om någon missat det, tänkte jag. Skönt skulle man ju kunna tycka, men har inga planer överhuvudtaget för helgen. Är extremt festsugen dock, så kanske drar ut imorgon eller på lördag. GÖTT! Tidigt på måndag morgon drar jag till Catherine i Uppsala också. Oerhört (!) trevligt med lite miljöombyte ska jag be att få tala om.

Värd att nämna innan jag avslutar: Igår tog Frölunda sin fjärde raka seger. Vi har nu 4 vinster på 4 spelade matcher och 12 poäng av 12 möjliga. Sådant gör ju vardagen lite roligare. Det går bra nu mannen!



Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0