19 september 2011

What's up i höstvädret? Här händer alldeles för lite må jag säga. Drömmer mig bort och önskar att jag hade obegränsat med pengar och ett spännande liv värt att dokumentera här. Men icke då. Jag söker jobb efter jobb efter jobb - utan framgång. Börjar tröttna, men alla trycker in i mitt huvud att allting löser sig i slutändan så länge man inte ger upp, så jag får väl försöka lita på de orden och fortsätta försöka...
Ska ju dock inte sticka under stolen med att det är svårt att få ångestklumpen i magen att försvinna när man inser att tiden rinner iväg samtidigt som man inte gör någonting vettigt överhuvudtaget utav sitt liv.

Tänkte dock langa ett fåtal löften inför kommande höst:

x Sluta äta onyttigt på vardagar och börja träna - varje dag. Har, som sagt, ändå ingenting annat för mig under dagarna, och gör jag detta kommer det iallafall förhoppningsvis någonting gott ur att vara arbetslös.
x Se till att ta tummen ur röven och få mina tatueringar (+ ny navelpiercing) gjorda. Åtminstone en utav dem.
- Plus more to come.



(Nomineringarna till årets EMA släpptes idag och vilka är nominerade i hela tre kategorier om inte mitt älskade 30 Seconds To Mars. Best Alternative, Best World Stage och Biggest Fans. Gör mig en tjänst och släng in en liten röst (genom att klicka HÄR) på dem vettja. Det är dem mer än värda. )

Postat av: Linda

Jag hoppas så mycket att du hittar något jobb då!

Och ah så glad jag blev när jag såg att 30STM är nominerade i så många kategorier igen, hoppas att de vinner ♥

2011-09-20 @ 20:47:11
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0