what have you got to loose but false intentions and a life so pretentious ?




ENTER SHIKARI TILL PEACE & LOVE! Åh, vad livet helt plötsligt känns lite roligare. Har för länge sedan bestämt att jag ska dra till Peace & Love nästa år och chilla och festa oavsett om det bokas bra band eller inte, och nu känns det ju absolut mer värt. Enter Shikari är ett av världens absolut bästa liveband. Åh.
Gud, kan inte jag få gå i ide över hösten och vintern och vakna upp när det börjar lida mot sommar igen? Jag vill ju ha festivaler varje dag, varje timme och varje sekund. Året om. Bra band, bruna ben och fest.

Är för övrigt inte frisk än och jag håller på att go nuts här hemma. Har inte lämnat huset på exakt en vecka och min feber vägrar försvinna. Har haft närmare 40 grader, men hade "bara" 38,3 imorse när jag vaknade, så jag ber till gud (om jag varit kristen) att det börjat vända, trots att jag hostar sönder mina lungor. Suck. Blev självklart inringd för jobb imorse också som jag var tvungen att tacka nej till. Väntade bara på det.
Som ett plus i kanten missade jag även A Day To Remember i fredags och hockey i måndags. Party.

Postat av: videoGirl

Åh, vill också åka på festival sooo badly :3

Synd att förkylningen håller fast sig, tråkigt med feber under många dagar :/

2011-10-26 @ 17:38:26
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej hej, jag vill berätta en sak. Just nu så är det en härlig tävling på min blogg,

där man vinner tanblekning ( gör dina tänder vita på ca 10 minuter ) eller kan man vinna halsband med uggla.

Skulle vara roligt att du också var med, Ha en bra dag, klicka på länken för att komma direkt till tävlingen:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/october/utkast-okt-31-2011.html#comment

2011-11-01 @ 10:57:48
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0