Heaven had heard me calling, the stars were all aligned.

Jag har aldrig varit ett särskilt stort fan av London och inte heller är jag det efter de två gånger jag varit där. Idag är dock en sådan dag då jag skulle offra mycket för att få vandra gatan fram längst Oxford, sitta på ett mysigt café eller en restaurang och åka tunnelbana överallt och ingenstans. Idag är en sådan dag då jag till och med skulle stå ut med den den extrema mängd med människor som rör sig i staden varenda dag och den hetsiga atmosfären. Det finns någon slags saknad inom mig som jag inte riktigt kan sätta fingret på.

Och inte blir det bättre av att veta att jag för exakt ett år sedan kände livet pumpa i blodet i ett fullsatt O2 tillsammans med 30 Seconds To Mars. Jag får fortfarande känslorna tillbaka då jag tänker på det och jag har fortfarande lika svårt att inse att det har hänt. "What an incredible way to say goodbye" skrev Jared på Facebook tidigare idag. Jag är inte redo för ett avsked och kommer aldrig att vara. Det bara svider i hjärtat.

I've never felt so alive, like I feel right now in this moment.
I've never felt so alive, like I feel right here standing next to you.


Postat av: rach

jagdörjagdörjagdör.

2011-12-01 @ 09:56:59
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, jag är inte redo att säga hejdå till 30stm, jag vill bara se dem live om och om igen :c Jag skulle göra vad som helst för att få gå på MARS300/Church of Mars konserten! Så mycket kärlek till bandet ♥



Sv: Okej, men hoppas det då! :)

2011-12-01 @ 15:24:07
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Lovisa Andersson

Hade vart de bästa någonsin att få vara i New York och se alla 4 showerna!! :D Har dock precis köpt en VyRT biljett. Får se om de är något bra. :)

2011-12-01 @ 21:00:17
URL: http://femtontio.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0