4 november 2011


Den här lilla sötnosen på bilden ovan blev våran i tisdags. Världens finaste lilla Kiara. Har aldrig tyckt särskilt mycket om katter, men nu är jag såld. Varenda morgon kommer hon inspringande i mitt rum och lägger sig i sängen hos mig och sover tills jag går upp och varenda gång jag kommer hem, efter ha varit borta, hoppar hon upp i mitt knä och somnar. Världens underbaraste lilla sötnos. Har knappt insett att hon är våran. Har gått runt med ett leende på läpparna enda sedan hon satte ned tassarna hemma hos oss.

För övrigt är uppdateringen gles här pga. fortsatt brist på inspiration. Jag har dessutom haft ännu mindre än vanligt att skriva de senaste veckorna då jag varit sjuk och enbart legat i sängen. Jag går fortfarande på antibiotika och har hosta och sådant kvar, men nu har jag iallafall börjat gå ut och sådär. Har varit på en del hockey, som vanligt, och imorgon är det match igen. That's what I like. Har börjat bli onödigt aktiv på Twitter, så ni som känner för det kan börja följa mig där nu när det är såpass tomt här: twitter.com/killerbell.

Postat av: Linda

Herregud vilken söt katt :) Åh vad jag börjar sakna vår gamla katt, vill ha en katt här hemma igen :c

2011-11-05 @ 12:31:16
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Anonym

du och jag lär ju ha de sötaste kissemissarna i hela världen. åh vad dom är mysiga.



fina kiara :)

2011-11-06 @ 11:45:00
URL: http://faidrah.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0