4 maj 2011



Lyckades rätt bra med emoluggen på sista bilden. Ser nästan ut som folk gjorde i högstadiet. Charmigt. Hade teateruppvisning i Frölunda klockan åtta imorse vilket innebar att jag var tvungen att ställa klockan på kvart över fem. Klev därför bara upp ur sängen och slängde på mig lite smink = stor tröja och luva fick bli min räddning. Gött. Teatern gick bra och nästa vecka har vi de två allra sista uppvisningarna. Ska bli skönt.
Nu återstår bara en lektion innan helg och nästa vecka är det äntligen dags för klippning och slingning (gått runt med en halvmeter utväxt, ful hårfärg och världens mest slitna hår i flera månader nu) och studentbalen.

+ Fick med mig en tröja och en "bustier" hem från stan.
+ Det är hockey ikväll. Tre Kronor - USA.
+ Simon kommer hem.

- Käkade på äckliga Mc Donalds på första gången på länge.
- Har sett ut som fan plus fryst ihjäl hela dagen.
- Hittade inte ett sådant linne jag var på jakt efter.

Postat av: Bea

Vart i Frölunda uppträdde du? Bor nämligen där :)

2011-05-04 @ 22:04:04
Postat av: charlotte

Svar: Vi uppträdde på Frölunda Kulturhus. Har alla våra uppvisningar där :)

2011-05-04 @ 22:38:25
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0