10 maj 2011

Har inte kunnat slänga upp något inlägg eftersom blogg.se fått sig en flipp, men nu verkar allting fungera som det ska iallafall. Bortsett från att mina kommentarer enbart syns när jag är inloggad och inte på själva bloggen. Skumt. Har haft världens härligaste helg iallafall. I lördags kom Natha hit och vi spenderade kvällen med onyttigheter och film. Satt sedan uppe till fyra på natten och sjöng. Mestadels gamla nostalgilåtar. I söndags började vi dagen med solning för att sedan dra ned till sjön och bada. Jag trodde att det skulle vara alldeles för kallt för att faktiskt bada (!) på riktigt, men det dröjde inte lång stund förrän vi båda var i vattnet. Helt jävla underbart. Nyss var det snö och iskallt ute och nu är det sommarvärme och bad. Natha sov sedan hos mig en natt till, så kollade på hockey, Big Brother och film resten av kvällen.

Igår spenderade jag flera timmar hos frisören - äntligen blond och nyklippt igen. Har gått med slitet och skabbigt hår alldeles för länge. Drog sedan in till staden och övningskörde mitt i rusningstrafiken ett par timmar med pappa. Stannade även och käkade. Trevligt minsann. Idag har jag också övningskört. Måste ta tag i mig själv så att jag börjar plugga in teorin på riktigt nu. Är en aning irriterad på mig själv för att jag skjutit det framför mig såhär länge. Suck. Imorgon ska jag upp klockan fem (vidrig tanke), så nu tänkte jag chilla framför Big Brother en stund framöver. Fortsätt ställa frågor i inlägget HÄR under tiden vettja!



 


Postat av: JustFeliicia

Verkar som att du haft en härlig dag :)



Sv: Ja, nu i efterhand vet jag precis vad du menar, chocken fick mig att se saker ur konstiga perspektiv. Jag hade bara hört det i andra hand så att säga, och då tar man saker på olika sätt. Och ibland vrids det till av media. Det jag egentligen menade i det inlägget var mest det här med ifall de skulle sluta. Tanken får mig att vissna inombords. Ibland kan man inte alltid kontrollera sina första reaktioner, och så var det i det här fallet. De betyder för mycket för mig för att jag ska kunna betrakta det på ett cyniskt från början. Men så är det hela tiden, ibland är det rykten, och ibland bara förvrängda uttalanden. That's life. Jag är alltid på helspänn. Att band lägger ned och splittras med mera händer mig hela tiden. Vilket är skitjobbigt, så man blir ju rädd att det ska hända dem också...

2011-05-11 @ 16:53:35
URL: http://justfeliicia.blogg.se/
Postat av: JustFeliicia

Nejdå, du lät inte dryg, jag förstår din reaktion :) Det blir ju tyvärr så, allting ska verka värre än det är, tydligen. Är du ett stort fan eller? :)

2011-05-11 @ 18:38:13
URL: http://justfeliicia.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Låter härligt, och härliga bilder också :)

2011-05-11 @ 19:53:47
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0