Dance all night 'til you can't feel your legs.

Söndag kväll och första gången jag är ensam på hela helgen. I fredags blev det en mysig grillkväll nere vid sjön i Landvetter. Jag, Natha och Erika köpte grill och behövande tillbehör och tog ett par filtar och begav oss ned till udden. Där gjorde vi en stor eld och satt pratade och grillade kött och marshmallows. Jättemysigt. Bekantade oss även med ett par killar som kom förbi och satt och hängde med dem och ett par andra tills det blev kolsvart ute. Då drog jag och Natha hem till henne och kollade på tv för att sedan somna.

Igår var det Valborg, vilket jag vanligtvis inte brukar fira eller bry mig om, men igår hade vi iallafall beslutat oss för utgång. Jag drog därför hem ifrån Landvetter ganska kort efter att vi vaknat och hämtade kläder, smink och liknande för att sedan slänga mig på tåget och bussen och dra tillbaka till Natha. Stressigt och en aning irriterande att behöva åka fram och tillbaka, men vad gör man icke? Erika och Greta joinade oss och vi förfestade och fixade oss innan vi drog in till stan för att träffa Rach och sedan bege oss till Bryggeriet. Hann även med att börja snacka med någon snubbe på bussen in som skrev upp oss på listan till Berså, vilket vi dock inte utnyttjade. Vi hade en trevlig kväll på Bryggeriet iallafall. Dansade i stort sätt hela kvällen och till slut var det bara jag, Rach och Natha kvar av sällskapet. Vi tänkte dra till något hotell med ett par norska snubbar för efterfest, men dissade det i sista stund. Istället drog jag och Rach hem till mig och sov!

Tråkigt nog har jag inga bilder från gårdagen. Vi hade laddat kameran och bestämt oss för att, för en gångs skull, ta mycket bilder, men dessvärre åkte den inte fram en enda gång. Bilderna från i fredags har jag inte tillgång till heller eftersom Natha inte har slängt upp dem på Facebook ännu, så detta får tyvärr bli ännu ett tråkigt inlägg med någon gammal bild. Alldeles för mycket tjöt för den delen också. Så kan det gå ibland.



Postat av: videoGirl

Låter som en bra helg iaf :]

2011-05-02 @ 19:33:07
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0