Lose this life, it's the Death of me.



Det finns ingen tid till att stå och trampa längre. Det finns ingen tid till att fortsätta leva i den fantasivärld jag gör idag och hoppas att allting ordnar sig någon gång i framtiden. Det finns ingen tid alls kvar längre och det är det som skrämmer mig mest av allt. Om två månader tar jag studenten. Då är det meningen att jag ska ha någon slags framtidsplan. Veta vad jag vill göra i framtiden, hur jag ska få pengar och vart jag ska ta vägen. Jag har ingen sådan. Jag har inte ens någonting som i närheten liknar en plan. Jag är bara rädd.
Hur ska jag kunna hitta min plats och min egen väg när jag inte ens hittat mig själv?

Allt tjat om jobb och pengar hit och dit gör hål i huvudet på mig. Jag har inga visioner överhuvudtaget. Jag lockas inte av tanken på jobb, egen lägenhet och familj som förmodligen de flesta i min ålder gör. Jag lockas inte av någonting sådant överhuvudtaget. Jag har inga yrkesdrömmar eller framtidsplaner. Jag vet ingenting. Jag vill ingenting. Jag tror inte att jag passar in på den här planeten. Systemet som vi människor byggt upp där allting kretsar kring pengar äcklar mig. Allting har ju helt tappat fokus.
Aldrig tidigare har jag känt mig så felplacerad, förvirrad och lost i livet.

Postat av: videoGirl

Sv: Ja, kan så tänka mig det! Hoppas att du kan ta pånytt den igen snart!

2011-03-26 @ 12:21:51
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: videoGirl

Sv: Ja, jag med. Saknar hur det var just i typ 2007 då jag började gilla dem. Saknar det som jag började gilla. Är så avis på dig som sett dem live då!!!

2011-03-26 @ 22:34:16
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: rach

saaame.

2011-03-27 @ 00:30:20
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/
Postat av: Mathea

re: Åh, vad roligt att höra. Taaack! :*



Superfin bild. Tänk om man kunde ta sådana bilder.. :>

2011-04-02 @ 15:00:22
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0