Everything I touch turns to Stone.


Bring Me The Horizon är äntligen klara med videon till Blessed With A Curse och på tisdag släpps den. Fint.
Vad som även känns en aning fint är att det är helg. Har, precis som varje fredag, varit ledig idag och hade som plan att ge mig ut och springa, precis som i onsdags. Dessvärre sprack denna plan då man möttes av ett tjockt lager snö utanför fönstret när man drog upp rullgardinen imorse. Deprimerande. Jag hade ju vant mig vid tanken på sol, skinnjacka och tunna skor. Äh, får väl försöka gilla läget och göra dubbla antalet situps och dra på mig kängorna för en promenad. Tänker dock tillåta mig själv att köpa en påse ostbågar att chilla med framför Big Brother ikväll eftersom det inte blir någon utgång. Rebelliskt.

Postat av: Dijana

Hej! Fin blogg du har :) Allt bra med dig?

2011-03-18 @ 17:41:37
URL: http://dijanaz.spotlife.se
Postat av: videoGirl

Sv: Ja, samma här! Man känner ju sig väldigt liten när man tänker på hur stort världsaltet är! Just lite läskigt sådär!



Ja :S

2011-03-18 @ 18:10:56
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Anonym

Sv: Okej, såg det just :) Skall kolla lite där nu :)

2011-03-18 @ 18:18:55
Postat av: rach

_____________________ låten <3.

2011-03-18 @ 18:38:51
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0