22 mars 2011


Fin video, om än lite enformig. Låten är en av de finaste som finns dock, no doubt.
Suttit hela dagen igår och hela dagen idag och försökt trycka fram någonting vettigt för att ha ett inlägg att publicera. Dock utan framgång. Började inlägget imorse med att förklara hur illa jag tyckte att det var att det var måndag. Kändes inte riktigt lönt att fortsätta på det när jag sedan insåg att kollen inte stod riktigt rätt till.

Helgen fick ett härligt avslut iallafall. Jag och Natha bestämde oss för att dra en utgång bara vi två, så i lördags drog jag till Landvetter där vi käkade, fixade oss och förfestade lite smått innan vi drog in till stan. Klockren utekväll. Inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge. Nu känner jag dock att jag borde hålla i pengarna iallafall ett tag framöver, alternativt lägga dem på lite mer behövande stuff, men får se hur det blir med den saken. Nu är klockan mycket och imorgon bitti är det dags för ännu en teateruppvisning. Sov Gott!


Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0