16 mars 2011


Tog bilden ovan när jag kom hem från skolan och insåg att jag kanske har hyfsat långt hår ändå. Det går tydligen en bra bit längre ned på ryggen än vad jag har trott. Synd bara att jag inte klippt mig på ett år och därför kommer vara tvungen att klippa av en bra bit. Jag hatar hår. Jag hatar mitt hår. Irriterande.

En annan sak jag för tillfället hatar är piercingar. Min navelpiercing en katastrof. Tog den när jag gick i sexan, vilket innebär att jag haft den i sex år, och NU har min kropp tydligen bestämt sig för att stöta ut den. Avståndet mellan hålen har bara blivit mindre och mindre och hålet som sitter i naveln har dessutom kommit längre och längre utåt. Är väl bara en tidsfråga innan skinnet spricker upp helt, vilket ger mig ÅNGEST. Jag kan inte vara utan navelpiercing. Har haft den såpass länge nu att jag inte kan se mig själv utan. Så otroligt jävla fult. Det jag egentligen borde göra är att ta ut den nu på direkten och hoppas att hålet växer igen snabbt så att jag hinner ta ett nytt innan sommaren, men samtidigt kan jag inte med att göra det. Fan.

Postat av: videoGirl

Härligt hår du har =)

Men konstigt då att din navelpiercing efter en så lång tid först börjat stöta ut sig ;O

2011-03-17 @ 19:08:01
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: mysan

hej gumman fin du är i håret (K)

ska på hurricane i tyrrelarre, aaaaassssvääääärd!!!

2011-03-17 @ 22:55:32
URL: http://maeckes.blogg.se/
Postat av: Amanda svarar

Stackare! Alla rädslor är jobbiga att hanteras med men med tiden lär man sig förhoppningsvis att hantera det på ett bra sätt. Men jag förstår dig när du säger att tanken medför panikkänsla. Hur kommer det sig att du är rädd för att flyga?

2011-03-18 @ 13:15:56
URL: http://amnnda.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0