Bring Me The Horizon @ Metaltown.







Enda anledningen till att jag ville jobba på Metaltown var för att Bring Me The Horizon skulle spela, och efter deras spelning igår känns varenda timmas slavande på festivalen mer än värt. They killed it från den stund de klev på scen till den stund de klev av. Precis som förutspått. Vi fick låtar som Pray For Plague, Fuck och Football Season Is Over och under hela spelningen verkade bandet vara i sitt bästa mood. Jona klättrade upp högt som fan på "scen-ställningen" och Oli kom ner till publiken fler än en gång. Underbart.
Jag blir så sjukt lycklig av att se dem live, så jag är så jävla glad (!) över att jag fick se dem igår och ännu gladare över vetskapen att jag kommer att se dem ännu en gång innan sommaren är slut. Fina jävla band.

"Metaltown, you're fucking sick!" - Oli Sykes.

Postat av: Anonym

Vart ska du se dom igen någonstans? :)

2011-06-20 @ 14:32:56
Postat av: videoGirl

Fina bilder på dem ju! Härligt att du fick se dem och får se dem igen :)

2011-06-24 @ 13:12:15
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: klimpen

Var spelar dom mer? Du skulle väl se dom igen i sommar? :)

2011-06-25 @ 08:08:57
URL: http://klimpens.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0