29 juni 2011

Solen skiner för fullt utanför fönstret och med tanke på att termometern har stannat på över 30 grader i skuggan känns det lite smått ångestfullt att sitta inomhus i skuggan. Man borde egentligen befinna sig på någon brygga eller strand någonstans och ligga i vattnet halva dagen. Känner dock att jag inte kan göra så väldigt mycket åt saken då jag är sjuk. Vill inte riskera att låta infektionen sprida sig genom att befinna mig ute i solen. Suck. Befinner mig för övrigt i Floda för tillfället och inte på landet. Drog ner hit med Marcus och Christopher eftersom att vi alla hade olika ärenden här nere. Jag själv skulle egentligen på två möten igår, varav det ena på Arbetsförmedlingen, men blev tvungen att ställa in dem båda. Dumt. Och Irriterande.



Bilder från en kväll på landet då jag tog min dagbok och min käre ipod och satte mig vid sjön och skrev. Som jag nämnde i dagboken den kvällen tror jag att det är bra för mig att befinna mig där uppe och ta en paus från verkligheten och allting som händer här hemma. Det känns ungefär som att man befinner sig i en vadderad bubbla. Man är medveten om verkligheten, alla måsten och alla nedtryckta känslor - men på något sätt når dem inte fram till en på samma sätt som dem gör här hemma. Skönt. På lördag åker jag tillbaka.

Postat av: SAGA

Okej :)

2011-06-29 @ 17:45:59
URL: http://sagalinnes.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Krya på dig!

2011-06-30 @ 00:06:20
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: camilla

sv: oh oooooh! nej men haha oj, tack för att du rättade mig! x)

2011-06-30 @ 00:09:11
URL: http://snowblinded.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0