24 juni 2011


Glad midsommar! Hade tänkt att slänga upp någon rolig bild på antingen mig själv eller Christopher och Marcus här, men lat som jag är har jag inte orkat ta några bilder i veckan. Befinner mig på landet sedan i måndags. Har inte spenderat dagarna med någonting annat än sol, bad och chill med familjen och trots att det kan verka långtråkigt att befinna sig på en ö mitt ute i ingenstans så är det faktiskt rätt skönt att komma ifrån storstaden och allting där hemma. Här behöver man i stort sätt inte tänka på någonting annat än vad det är för väder utanför fönstret. Gött! Drar ner till Götet igen på måndag och sedan händer det grejer nästa vecka. Fint. Ikväll blir det midsommarfirande med familj och släkt och det känns faktiskt också rätt gött.


Postat av: videoGirl

Fin bild, och glad midsommar! Låter skönt att vara på landet =)

2011-06-24 @ 18:04:42
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0