2 augusti 2011


Bilder från förra onsdagen. Hade väldigt trevligt i lördags. Blev först middag och förfest hos Erika med ett antal tjejer och sedan ett krogbesök. Dansade till stängning och var hemma någon gång runt fyra. Vaknade elva nästa morgon och satte mig nästan genast i bilen för att hänga med upp till landet. Som jag skrev på Facebook - påminn mig om att aldrig i hela mitt liv sätta mig i en bil och åka tjugo mil dagen efter en utekväll igen. Jag trodde att jag skulle gå sönder av illamående. Hemskt. Kändes värt när vi kom fram dock. Solar och badar om vartannat från det att solen går upp tills dess att den går ner i stort sätt. Underbart.

För övrigt har det faktum att det snart är höst igen (skjut mig!) börjat göra sig påmind allt mer genom ny månad och mörkare kvällar, och jag ska inte sticka under stolen med att det dödar mig. Trots att jag inte har någon skola att komma tillbaka till mår jag dåligt rakt igenom av tanken på mörker och kyla. Om någon känner för att skänka en sisådär hundratusen till mig så att jag kan resa iväg och slippa komma hem för ett tag eller bli mitt sällskap och rymma utan tanke på varken pengar och sovplats så är jag öppen för förslag.


Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0