There is a fire inside of this Heart.

Jag önskar att jag hade förmågan att uttrycka mig vackert i text. I sådant fall hade jag för länge sedan suttit här och skapat mening efter mening för att förhoppningsvis kunna ge er en inblick i hur fint allting var igår. Istället sitter jag här igen - utan ord och möjlighet att kunna förklara. Som så många gånger förr. Räcker det med att jag säger att jag skulle ge 30 Seconds To Mars hela världen om jag kunde?

För andra gången i mitt liv kom jag upp på scen och fick bevittna en av världens bästa låtar där uppifrån, tillsammans med universums finaste band, istället för längst fram i publikhavet. För fjärde gången i mitt liv fick jag vara en del av den magi 30STM sprider omkring sig, och ännu har jag inte förstått det. Att det faktiskt hände - på riktigt - och att det redan är över. Igen. "The moment to live and the moment to die."






Postat av: sara

sv: alla är ju olika! hade jag varit mer utåtriktad och inte "rädd" för att åka själv så hade jag definitivt åkt utan att tänka mer på det.



härliga bilder!

2011-07-02 @ 00:33:09
URL: http://sarahogberg.blogspot.com
Postat av: videoGirl

Jag är så avis på dig som sett dem så många ggr redan och att du kommit upp på scen också, fast såklart är jag också glad för din skull! Härliga bilder :)

2011-07-03 @ 19:59:13
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Emma

Stod längst fram på den vänstra sidan sett mot scenen. Detta va den första spelningen jag såg med 30 Seconds To Mars och fyfaaaan vad jag va lycklig! Va helt skakis efteråt och trodde knappt att det hade hänt. Väldigt fina bilder och videos du lagt upp :)

2011-07-16 @ 14:14:00
Postat av: Lovisa Andersson

sv: grymt! Ser ut som att vi stått väldigt nära varandra på scenen! Ser du dig på denna? http://www.youtube.com/watch?v=FaVVobGn9f4

2011-10-22 @ 12:05:45
URL: http://femtontio.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0