17 juli 2011




De senaste dagarna har jag bättrat på solbrännan, badat, ätit jordgubbar och våfflor i solen, diggat till bra musik och bara varit. Underbart. Idag är vädret lite sämre så jag passar på att chilla inomhus och glo på massa bra serier på tv (aka. Jersey Shore) och äta onyttigheter. Skulle gissa på att min kropp är förorenad av allt onyttigt jag proppat i mig hitills under sommaren. Usch. I höst ska jag verkligen ta tag i mig själv.

Imorgon åker jag hem till Göteborg igen. Känns både gött och inte gött. På ett sätt vill jag verkligen hem och ta igen allting jag missat och träffa alla jag saknar, men samtidigt är det så otroligt skönt att vara här uppe och slippa tänka och bara vara. Fyller dock år på tisdag (nu vill jag verkligen stanna i ålder) så har inte så mycket till val längre eftersom vi ska ut och fira mig och sådant gött. Blir nog finfint minsann though.

Postat av: Linda

Åh vilken solbränna du har :O

2011-07-17 @ 16:34:30
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0