Next up :


Fick äntligen uthämtat min biljett efter att det krånglat på ATG-ombudet tidigare i veckan, så på måndag blir det BMTH. Spelning och signering. Fint. Fick även höra dem genom telefonen nyss. Hörde mest knaster blandat med skrik, men kunde skymta Oli någonstans där i bakgrunden. Peppar måndag big time, yes!

Vaknade upp runt halv sex imorse efter att ha drömt världens hemskaste mardröm. Drömde att ett flygplan krashade i sjön utanför vårt hus på landet och att jag och familjen sprang runt i panik. Det kom flytande döda människor i vattnet och det ekade av sirener i luften. Jag kan fortfarande känna den panikkänslan jag hade i drömmen då jag tänker på den. Drömmer mardrömmar om flygplan konstant. Hatar det.

Åkte sedan hem tidigt till Natha. Kollade på tv, käkade kladdkaka och drog ut på isen och fotade. Dessvärre har hon ingen kamerasladd, så kan förmodligen inte langa några bilder förrän på tisdag eller något sådant. Drog sedan in till stan igen en snabbis innan jag åkte hem. Ledig igen imorgon och på måndag. SCORE!


Postat av: Johanna

Säg gärna vad du tycker om min outfit! :D



Jag har en sex och kärleks blogg och jag tror nog att du skulle tycka om den. Kolla om det är nått du gillar så får du gärna börja följa mig! :D

2011-01-28 @ 12:28:05
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Ha det så roligt på konserten och signering sen :)

2011-01-28 @ 23:15:59
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: elin

Rätt blandad musik smak,

Tokio Hotel och BMTH.

Men jag gillart! ;)

önskar verkligen jag gått på den konserten :( men jag var på signeringen iaf!

2011-02-01 @ 16:11:33
URL: http://elindymling.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0