24 januari 2011




Idag har jag känt mig rebellisk genom att trotsa kylan och vandra runt i skinnjacka och trasiga byxor. Halleluja. Har för övrigt haft världens skönaste helg. Ledig både idag och i fredags, och både lördagen och kvällen idag innebar hockey, vilket i sin tur innebar två vinster för Frölunda. Krossade LHC med 5-1 i lördags och DIF med 4-2 idag. Det går bra nu. Bara att se till att vinna hemma på torsdag och lördag också.

För övrigt spyr jag på skolan och drömmer om en plats långt härifrån. Har insett att min livsbild och mina drömmar är en aning naiva, och verkligheten skrämmer mig. Jag behöver ett jobb. Mer än någonting annat just nu. Behöver pengar och arbetslivserfarenhet. Men vart och hur utan tidigare meriter? Fuck it.

Postat av: Johanna

Vi MÅÅÅSTE verkligen ta tag i det där med jobb..

2011-01-25 @ 11:50:15
URL: http://folmer.blogg.se/
Postat av: zara/nä

fult jag ser inte din nya layout på datorn hemma men i skolan gör jag det.



tycker du borde nämnt min födelsedag :@

2011-01-25 @ 12:12:26
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ser inte heller någon ny layout?

2011-01-25 @ 15:17:39
Postat av: Anonym

har du en ny systemkamera? :D Hade inte du en canon 400d innan?

2011-01-26 @ 16:53:09
Postat av: charlotte

svar till anonym: nä, jag har fortfarande min canon eos400d. kameran jag har på bilden är skolans (:

2011-01-26 @ 22:18:39
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0