2011


De första dagarna på ett helt nytt år har passerat och kanske är det på tiden att jag tar mig i kragen och slänger in ett inlägg här. Gjorde några små ändringar i bloggen tidigare, men vet inte riktigt om allting funkar som det ska ännu. Påpeka gärna om det är någonting som ser konstigt ut/inte funkar.

Min nyårsafton det här året var ingenting att hurra för. Tycker visserligen inte att det är någonting att fira att ännu ett år flugit förbi, så det spelar ingen större roll nu i efterhand. Jag kommer att sakna 2010. Mestadels för att det är det enda år efter 2007 som innehållit sådant som nästan skulle kunna mäta sig med det jag upplevde då, men även för att jag har trivts otroligt bra med att vara arton. Jag vill verkligen inte bli äldre nu.

Annars tycker jag att folk ser nyårsafton och början på ett nytt år som någonting mycket större än vad det är. Folk tror att livet ska ta en drastisk vändning och att det helt plötsligt ska vara superenkelt att sluta röka/gå ned i vikt. Just därför har jag aldrig riktigt trott på det här med nyårslöften och dylikt. Däremot ska jag ha som mål att, det här året, försöka utnyttja varje sekund på ett annat sätt än jag gjort tidigare samt försöka utvecklas och förhoppningsvis komma iallafall ett ett steg på vägen till den person jag egentligen är och vill vara. Lättare sagt än gjort, men jag kommer aldrig att komma någonstans om jag inte vågar släppa spärren jag har inom mig. Bäst detta året: Alla upplevelser i form av resor och konserter. Så äckligt fina minnen.

Hejdå 2010.
Och ett stort tack till 30 Seconds To Mars och Tokio Hotel som gjort allting lite finare gång på gång.



Postat av: videoGirl

Jag hoppas att detta år blir lika bra som förra året för dig :)

2011-01-06 @ 16:26:48
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0