13 februari 2011

Som ett uppföljande inlägg på mitt förra låg jag däckad i sängen halva dagen igår med risk för att spy vid varje millimeter jag rörde mig. Kanske blev en aning för mycket av det goda i fredags, men Natha fyllde faktiskt år och då är ju inte jag den som håller igen. Jag är expert på att slänga bort pengar när jag väl börjat dricka, men försöker att bortse från den saknade femhundringen och vissa pinsamma händelser i och med att vi hade så jävla kul. Folk blev utslängda, glas gick sönder och shots sveptes. Träffade även en australiensk kille någon gång under kvällen. Han hade tatueringar och spelade i band. Det var trevligt. Killar som snackar engelska är min svaghet. För att inte tala om ifall dem utöver det är tatuerade.

Idag är det soligt och jag har precis varit ute på en promenix med mamma. Funderar på att ta mig en promenad till lite senare, men då med ipoden som sällskap. Allra helst skulle jag dock spendera dagen i stallet och på hästryggen. Inte helt okej hur otroligt mycket jag saknar ridningen. Suck.
Men från en sport till en annan - om en kvart är det dags för hockey och Tre Kronor att spöa Finland i LG Hockey Games. Vi står redan som vinnare i turneringen, men det är alltid trevligt med fler vinster.




Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0