ich muss durch den monsun.



Sex år sedan Tokio Hotel släppte sin första singel. Sex fantastiska år som känns som en evighet.
För fyra år sedan befann jag mig i Slottskogen och firade tillsammans med andra fans. Idag sitter jag bara hemma och tänker tillbaka på allt dem gett mig. Alla minnen, all lycka och alla nya vänner. Jag skulle inte byta bort det mot någonting i världen. Att de kom in i mitt liv kommer för alltid vara det finaste som hänt mig.

Postat av: Linda

Håller med om de du skriver, jag skulle inte byta dem emot någonting alls för de har gett mig så mycket! Stor grattis till dem :)

2011-08-16 @ 17:34:19
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0