22 augusti 2011


Har fullt upp med att packa inför ett kommande äventyr och försöka få ordning på allt kaos i mitt huvud, men jag kan bjuda på en liten video ifrån veckan som gått tills vidare. Zara åkte hem imorse och jag har egentligen tusen bilder och inlägg att slänga upp här. Dessvärre har jag inget Photoshop för tillfället (freaking out) och jag dör hellre än att lägga upp oredigerade bilder, så där har vi ett problem.


Plus och minus med denna dag iallafall:


+ Alla andra har börjat skolan medan jag slipper skiten. Föralltid.
+ Det finns förjävla mycket underbar musik på vårat jordklot.
+ Det är varmt och soligt ute och jag vägrar släppa taget om sommaren ännu.

- Zara har åkt hem och det känns konstigt att vara ensam för första gången på en vecka.
- Jag har tusentals saker att packa, men har ingen aning om vart jag ska börja. Kaos.
- Jag är så trött att det känns som att ögonen ska gå ur led. Har dessutom ingen aning om varför.
- Jag är (som jag skrev ovan) desperat efter Photoshop. Jag funkar inte utan.

Postat av: victoria

Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna ett valfritt Iphoneskal värt 500 kronor! Det hade varit jätteroligt om du ville vara med :)



Vinstchansen är stor, då jag inte har nån jätteblogg!



http://vickelido.blogg.se/2011/august/vinn-ett-valfritt-iphoneskal.html



ha det gott!

2011-08-23 @ 12:20:05
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul video! :D



Sv: Haha, det tycker vi också men tydligen tycker någon att vi gör det? Haha, vet inte x)

2011-08-23 @ 20:18:35
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0