16 augusti 2011

Sitter här och väntar på Zara som är inne i badrummet och klär på sig. Hon kom hit igår och stannar tills på måndag. Spännande. Har lite fina saker inplanerade med tanke på att det är Kulturkalaset i Götet den här veckan. Bland annat blir det Daniel Adams-Ray på lördag och utgång imorgon och på fredag. Gött. Igår fick jag min arbetsintervju avklarad utan några större problem och sedan blev det Oskar Linnros på Liseberg. Ganska lame spelning egentligen med tanke på att jag är van vid att se mycket större band och annan musikstil, men Oskar är alltid fin och det var mycket folk. Vi köpte sedan med oss choklad och ostbågar hem och slog oss ned på min balkong med det, kladdkaka och bra musik. Där satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord, tog fula kort och utnyttjade den ljumma värmen tills en bit in på natten. Sjukt mysigt.

Dagens planer so far:
x Ha picknick och bada.
x Gå ned till en butik här och prata med ägaren om jobb.



Postat av: rach

men fan charlotte, har du läst min dagbok igen?!??!



.__.

2011-08-17 @ 19:34:29
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0