25 april 2011



Just nu:
chillin' in the sun.
Låten tar mig tillbaka så äckligt mycket till våren och slutet av terminen förra året. Det är nästan skrämmande hur otroligt mycket minnen och känslor en låt kan bära med sig. Whatever, var inte meningen att jag skulle sitta här och babbla om Bryan Adams, utan tänkte mest slänga upp ett inlägg för sakens skull. Imorgon är det back to reality som gäller och jag kunde inte vara mer opepp. Det enda positiva med att skolan drar igång igen är att jag får chansen att lämna detta lov med alla onyttigheter bakom mig. Har verkligen proppat i mig skit den här veckan och imorgon är det dags att ta fram självdiciplinen och sluta med sådant igen. Skönt! Och välbehövligt. Tycker dessutom att tiden kan snabba på lite från och med nu så att fredagen kommer snabbare. Då drar nämligen vårens höjdpunkt, hockey-VM, igång och jag peppar redan.

Postat av: videoGirl

Det är verkligen härligt att chilla i solen!



Sv: Haha, just nu sitter det också fast i mitt huvud och så måste jag lyssna på den hela tiden :D Smått störande nog, men Bruno Mars är helt bra enligt mig så :D

2011-04-25 @ 18:39:37
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0