24 april 2011



Näst sista dagen på lovet (hemsk tanke) spenderade jag i stan med Rach. Vi käkade glass, promenerade och planerade sommaren. Looking good. När jag kom hem hade Marcus kommit hit, så vi gjorde våfflor och spenderade kvällen framför teven. Insåg att det kanske var dags att stänga av när de program som vi redan sett började gå i repris. Imorgon blir det Ikea och förhoppningsvis lite plugg inför de fem veckor som (I'm terrified) återstår av min tid i skolan. (Ska försöka bli bättre på att fota och lägga upp bilder från och med nu.)

Postat av: zara/nä

du ska träffa mig!!!!!!!!!!

2011-04-25 @ 10:55:24
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0