4 september 2010


Igår bestämde jag mig för att trotsa det faktum att jag fortfarande är sjuk och drog därför ut och festade iallafall. Tur var väl det, för kvällen blev sjukt awesome! Skulle egentligen gått ut med Matilda och massa andra, men pga. missförstånd slutade det med att jag bara mötte upp Natha istället. Vi drog till Bryggeriet där vi stötte på hennes kompisar Oscar, Stefan, Leo, Robin och någon snubbe jag inte minns namnet på. Eftersom våra planer var ganska luddiga slutade det med att vi hängde med dem resten av kvällen.

Ska väl inte gå in på några detaljer, men som vanligt då jag och Natha går ut slutar det med att kvällen blir konstig och samtidigt jävligt lyckad. Vi hade sjukt roligt, och frågan är vad som inte hände. Allt ifrån att Stefan vinglade runt i gatan med en stor kona på huvudet till att någon randomsnubbe ville ha med oss "hem".

När vi kände att vi borde bege oss fick vi skjuts hem till Landvetter, där vi ställde oss och lagade mackaroner och potatismos. Vaknade upp alldeles för tidigt imorse och drog sega och äckliga till Sibylla och köpte pommesfrites innan jag drog hem. Hade bestämt med Rach att vi skulle ses, så jag hann inte mer än in genom dörren och byta kläder innan jag skulle tillbaka till stan. Mardröm i dagen-efter-tillstånd, men det var trevligt att träffa Rach såklart! Resten av kvällen kommer att bestå av Cola, sängen och My So-Called Life.

Gammal bild från förra nyårsafton, i brist på annat.



Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0