27 september 2010


Usch, har gått runt och sett ut som ett helvete hela veckan. Har ingen ork till att fixa mig längre. Illa. Måste göra någonting åt mitt utseende innan jag får ett mentalt jävla breakdown.

 

Känner mig inte direkt fräshare för tillfället heller, med tanke på att jag ligger i sängen framför teven med Cola och Ostbågar. Men äsch, sådant får man tåla. Tackar gudarna för att jag är ledig imorgon. Jag hade aldrig orkat släpa mig upp ur sängen klockan fem för ännu en vecka på Universeum. Tänker spendera hela dagen i sängen istället. Fyfan vad lockande.

 

I helgen har jag hunnit med en hockeymatch som gav mig en smärre hjärtattack, ett biobesök, lite övningskörning samt att bli totalt ihjälskrämd av en jävla spindel. Tog ungefär en timma innan jag ens vågade mig på att försöka dammsuga upp den, och innan dess hade jag hunnit få total panik ungefär. Varför i helvete ska de alltid dyka upp då man är ensam hemma? Spindlar borde utrotas. Usch!



Postat av: videoGirl

Fin bild! :)

2010-09-29 @ 17:35:16
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Alexandra

måste bara säga att du är otroligt vacker!! =)

2010-10-04 @ 20:29:18
URL: http://[email protected]
Postat av: Charlotte

Svar till Alexandra: Tack så jättemycket!

2010-10-04 @ 20:49:33
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0