Sex, drugs & Rock'n Roll


Ikväll var det dags för avsnitt två av den omtalade serien "Kungarna av Tylösand". De flesta stora bloggare har lämnat sin åsikt om serien och både kvällstidningar och radiokanaler har skrivit om "skandalerna" och jagat deltagarna för kommentarer. Förstod redan innan det började sändas att det skulle bli mycket rubriker och skriverier om serien, vilket det alltid blir då någonting handlar om alkohol eller sex, men trots detta är det, konstigt nog, alltid är program som dessa som får tittarsiffrorna att stiga.

Nog för att programmet är lite väl flippat, men jag har svårt att förstå hur folk orkar bli så upprörda över något som egentligen är såpass simpelt. Personligen skulle jag aldrig komma på tanken att vara med i någonting på den här nivån, men så länge personerna själva har valt att delta känns kritiken lite onödig.

Deltagarna är dumma i huvudet och programidén är den töntigaste på länge,
men underhållningen kan man fan inte klaga på.


Postat av: SANNA

sv: assså guud vad jag saknar allt. Så mycket minnen och känslor!

2010-09-16 @ 12:04:56
URL: http://blacktoast.blogg.se/
Postat av: issa

klart det är underhållning, men vi som bor i halmstad vill ha vårt tylösand som det är på somrarna: relativt lugnt, skitfint & med sommarkänsla. nu kommer alla att tro att det är sveriges största festställe och dra hit massa fjortisar. hade det varit i nån annan stad så hade jag inte brytt mig, men det ger verkligen helt fel bild av tylösand!

2010-09-16 @ 17:33:51
URL: http://openupmyeagereyes.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Sv: Ja, det förblir som mysterium verkar det ;o Men som sagt, snyggt såg det ut! :)



Allt bra? :)

2010-09-16 @ 18:31:46
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0