17 oktober 2010


Söndag kväll och trots att den borde så har inte den riktiga söndagsångesten letat sig hit ännu. Kanske för att det av någon anledning känns som att det är lov och ingen skola imorgon. Synd att det inte stämmer. Som jag skrev tidigare i veckan så kom Zara hit i fredags. Vi hade planerat utgång, men vi dissade det. Istället har vi chillat, tittat filmer, käkat onyttigt, varit ute och fotat, dansat runt till Good Charlotte, fikat och haft det allmänt chill. Hon åkte hem ikväll och som vanligt gick helgen alldeles för snabbt.

Imorgon är det en ny vecka och mitt psyke orkar inte med skolan. Har dock inget val. Missar jag skoldagen imorgon kommer nog både min religionslärare och studiehandledare burn me alive. Får väl leva på vetskapen om att det "bara" är två skolveckor kvar innan lovet och november.



Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0