Let's get drunk and freaky Fly.


Kass uppdatering och kass start på veckan. Har inte orkat eller haft någon lust att skriva.
Men helgen var härlig iallafall, till viss del.

Efter att ha spenderat dagen i stan tillsammans med Rach slutade lördagkvällen med en spontan utgång. Runt niotiden slog jag och Natha oss ned inne på Bryggeriet och ett par timmar och en hel del alkohol senare vinglade vi därifrån. Som vanligt hade vi sjukt roligt och träffade på en mängd konstiga människor. Bland annat Anna som sökte till Idol med "Ring Ring" för några år sedan. Charmigt. Av någon anledning spenderade vi dock största delen av kvällen med två par snubbar, varav den ena var.. jävligt närgången. Halva kvällen whinade han om sitt ex medans resterande tid gick ut på att snacka om hur fina ögon jag hade och om hur gärna han tyckte att vi behövde träffas när vi båda är nyktra. Så det kan gå!

Just nu vill jag bara ha helg. Zara kommer på fredag och då blir det utgång igen. Att jag lägger alldeles för mycket pengar på sådant när jag egentligen är i största behov av kläder och liknande försöker jag bortse från. Illa Charlotte, illa. Men jag och Zara har inte träffats sen Pier Pressure och behöver faktiskt ta igen allting vi missat under sommaren, så det får vara min ursäkt för den här gången.


Gammal bild. Måste lära mig att använda kameran igen.



Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0