8 oktober 2010


Vaknade tjugo minuter innan jag började imorse och insåg att mitt alarm gått igång utan att ge något ljud ifrån sig. Oh snap, kändes bra att försova sig just den dagen då jag skulle ha två prov. Visserligen skulle jag inte göra dem, men det lär ju ha verkat en aning misstänkt. Jaja, vad gör man? Fick ta mig en tur till skolan iallafall för att hämta min dator som jag lämnade där igår. Jobbigt läge! Har inte hänt så mycket intressant idag annars. Har inte känt mig på topp. Natha ville att jag skulle dra med på fest, men jag bangade. Tråkig brud!

Hamnade av någon anledning inne på svt.se förut där jag fastnade framför det första avsnittet av Rebecca & Fiona's serie. Har faktiskt varken läst deras blogg eller hört om deras dj:ande förut, men då jag tittade på avsnittet fastnade jag verkligen för dem. Fyfan vilka sköna och snygga brudar. Skulle inte banga deras liv för fem öre. Klicka på deras namn där uppe för att komma till bloggen där du även kan se avsnittet.


Postat av: UMA

sv. True story!

2010-10-09 @ 15:43:40
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
Postat av: Johanna

sv: verkligen!! (dessutom var ju hon med i filmen "en häxa i filmen" som jag äääälskade som lite hahaha. tyckte hon va AS COOL!!)

2010-10-09 @ 22:50:40
URL: http://folmer.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0