7 oktober 2010


OM INTE ETTORNA PÅ DENNA FUCKING JÄVLA SKOLA HÅLLER KÄFTEN SNART KOMMER JAG FAN GÖRA NÅGOT DRASTISKT! Jag är jävligt irriterad och har huvudvärk och idioterna kan fan inte sluta gallskrika. Vad fan är problemet? Går in och slår dem snart!

Sitter i skolan och försöker jobba Naturkunskap. Vi har prov imorgon (som jag inte ska göra) och sedan har jag ännu ett prov i ämnet att ta igen som de hade förra veckan när vi var på Universeum. Fyfan, känns som att det är på tiden att jag tar tag i mitt liv, men jag har fan ingen ork. Slutar om lite mindre än en timma iallafall och då ska jag vänta i stan, för att sedan dra till Backaplan och träffa pappa. Vi ska checka om jag kan lämna in min ipod eftersom att batteriet är så jävla kasst. Sedan är det hockey ikväll. Känns som att det kan bli ganska svårt att kirra vinst idag, med tanke på alla skador och liknande, men jag håller tummarna.


Postat av: zara/nä

sv: men tyckte det, det är vi i ett nötskal ju!



hade inte joel brutit något o:?

2010-10-07 @ 16:52:51
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Anonym

vacker som få

2010-10-10 @ 20:18:49
URL: http://beyondredemption.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

måste som vanligt beskriva min kärlek till ditt hår.. OMFGGGGGGGGGG. avundsjuk!

2010-10-10 @ 22:24:10
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0