4 oktober 2010


Fan vad segt. Har knappt sovit på hela natten och klev upp tidigt för att, för en gångs skull, göra mig i ordning till skolan. Vad händer? Jag får reda på att vi ska på ett studiebesök till någon synagoga som jag inte har någon aning om vart den ligger. Vad jag ska göra hemma nu hela dagen har jag ingen aning om. Springer runt och dansar till "Good Morning Revival" här i mitt rum och har tråkigt. Kanske ska ta tåget upp till mamma i Stenungsund och sedan övningsköra hem, men det beror lite på mamma och Sören.

 

Personen som kommenterade ett inlägg här nedanför att jag hänger med stalkers får gärna uttrycka mer direkt vilka denne syftar på, då jag inte umgås med någon som skulle kunna kallas stalker, såvitt jag vet.

 



Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0