28 oktober 2010




Här ovan ser ni hur mitt liv har sett de senaste dagarna. Har knappt haft tid att andas. Hade ett muntligt prov idag och har ett skriftligt imorgon. Kolföreningar och organiska syror är inte riktigt min grej, skulle jag vilja påstå, men vad ska man göra. Lever på vetskapen om att det är lov nästa vecka och att jag, om en månad, är påväg mot bättre tider. Att Good Charlotte's nya skiva släpps på tisdag sitter inte fel det heller.

Funderar även på att sluta blogga. Känns som att allting bara blir fel. Jag uppdaterar i stort sätt aldrig och ogillar starkt det faktum att man framställs som en helt annan person än den man egentligen är, utifrån vad man väljer att publicera och inte. Får se hur det blir på den biten dock. Nu: huvudvärkstablett och sängen.


Postat av: videoGirl

Hoppas att du har en bra helg =)



Kram

2010-10-29 @ 08:31:40
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0