7 november 2010


Nu är det dags för årets återkommande höjdpunkt - EMA - och precis som förra året skulle jag egentligen befunnit mig på plats. Struntade dock i de planerna då jag inte kände något större behov av att dra dit och chansa på att få biljett, när Tokio Hotel förmodligen inte kommer att befinna sig i Madrid. Det blir tv-tittande här hemma tillsammans med Rach istället.

30STM kommer när som helst och jag har kind of hjärtattack. Jag hatar att titta på livegalor. Man får panik hela tiden. Vi har iallafall laddat upp med chips och cola och nu är det bara att hålla tummarna för att både Tokio Hotel och 30STM kammar hem sina priser.



EDIT: 30 Seconds To Mars är för fina.

Postat av: Sofia

sv: Det var självaste MTV som bekräftade att de skulle närvara, men att de skulle göra det officiellt när det blivit bekräftat från bandet till 100 % (vilket det aldrig blev). De hade fått ett ja från början från bandet att de skulle närvara, för flera månader sen, men trots det sa de att bandet inte skulle närvara eftersom det aldrig blev helt bekräftat men från början hade de tänkt närvara :)

2010-11-08 @ 06:54:24
URL: http://bleiben.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Både TH och 30STM vann ju! Är så glad för dem båda :)

2010-11-08 @ 12:36:17
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: videoGirl

Sv: Ohja! Jag älskar 30STM's videor! Det är härliga när de är så långa =) Closer to the Edge ger känslan som om man skulle vara på deras konsert när man ser videon ^.^ Hoppas att jag får se dem live ännu nångång också :P

2010-11-08 @ 17:49:18
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0