Här kommer Indianerna.


Idag var det hemmamatch för första gången på tre veckor för mig, och det första jag möttes av då jag klev in i Scandinavium var Closer To The Edge på hög volym. Gjorde mig inte mindre pepp direkt. Frölunda spöade AIK med 4-3, vilket egentligen borde varit ännu större siffror då Frölunda ägde 90% av matchen. Det verkade inte Gnagets supportrar gilla som betedde sig som djur när de kastade flaskor och gjorde allt för att förstöra stängslen vid klacken för att kunna starta slagsmål. Stockholmare alltså. Slutade med att de blev utbuade som "Solna-tattare" av 9000 pers. Så ska det se ut! Nästa hemmamatch är inte förrän den femte, så nu får vi hålla tummarna för att Frölunda har börjat sin klättring uppåt i tabellen en gång för alla.



Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej!

Jag tänkte bara tipsa om att det är sista chansen att tävla om ett presentkort på min blogg. :) Tävlingen går ut idag 22.00:

http://adara.blogg.se/2010/november/tavling-i-samarbete-med-qpixse.html#comment



En annan tävling finns i min högerspalt! Det vore superkul om du ville vara med och tävla! :D

P.S Om du inte vill ha reklam så ber jag om ursäkt!

Hoppas du får en mysig advent! <3

Kram

2010-11-28 @ 02:31:02
URL: http://adara.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0