21 november 2010


Drömde en mardröm inatt. Drömde att jag vaknade och att det var mitt på julafton. Jag och min lillebror var helt förstörda eftersom vi varken hunnit fixa julklappar eller baka Fudge. Hemsk tanke. Längtar för övrigt sjukt mycket till jul. Någon slags julkänsla gjorde sig hemmastadd inom mig förut då vi satt och käkade, och det känns galet att det redan är första advent nästa helg. Mysigt!

Marcus och Hanna kom hit förut och åt middag. Hur trevligt som helst med tanke på att vi ses alltför sällan för att bo såpass nära. Mamma och Sören ville även att jag skulle dra med ner till centrum och ta en cider/cola, men jag dissade det. Bad dem köpa med lite godis hem och tänker istället ägna kvällen åt danska Paradise Hotel. Bra förberedelse inför en ny skolvecka innehållande prov och skit. Palla alltså.

Hurricane and Suns imorgon och av någon konstig anledning är jag nervös.



Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0