19 november 2010


Sådär ja, nu har jag gjort vad ungefär 60% av svenska folket gjort de senaste dagarna - gått och sett Harry Potter. Dessvärre måste jag medge att jag faktiskt blev ganska besviken. Jag tycker att filmen var den sämsta och segaste hitills, men tror och hoppas att del två blir bättre, med tanke på att denna blev bättre och mer spännande ju närmare slutet man kom. Hemskaste momentet var när Dobby dog. Så söt.

Ligger för tillfället i sängen och försöker få värmen tillbaka. Satt och frös som en idiot under hela filmen. Möttes dessutom av vit mark och fallande snöflingor när vi klev ut från biografen och då jag steg av tåget här hemma hade det redan hunnit lägga sig ett rejält lager. Om vi bortser från kylan tycker jag, som vanligt då första snön kommer, att det känns ganska mysigt. Kommer säkert ångra detta utlåtande om ungefär en vecka dock, då jag redan kommer ha tröttnat. Men nu ska vi inte vara sådana.

Bjuder på en bild på min kärlek och framtida sambo. Spicy nudlar!
Önskar mig en årsförbrukning i julklapp - nu vet ni.



Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0