4 november 2010


Hur kan det redan vara torsdag?
Känns som att lovet började för bara någon timma sedan. Illa illa! Har legat i sängen i stort sätt hela dagen och glott på danska Paradise Hotel. Man blir ju läskigt beroende. Har iallafall tagit mig upp nu och ska strax dra in till stan för att se Frölunda krossa Luleå. Kan man ju alltid hoppas iallafall, lär ju bli tvärtom. Men nu ska vi inte vara sådana - peppar peppar!



Idag är det den fjärde november, vilket innebär att det är tre år sedan jag såg Tokio Hotel i Essen. Alla de resor jag gjorde 2007 och allting jag upplevde med dem det året känns som i ett annat liv. Det känns så otroligt avlägset, samtidigt som det känns som att det var igår. Finaste tiden som någonsin funnits..

Postat av: videoGirl

Jag är avis på dig som sett TH så många gånger! =)

2010-11-05 @ 16:02:25
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0